بازار سهام امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه را با افت آغاز کرد و شاخص کل با کاهش ۳۹ هزار و ۵۸۸ واحد در محدوده یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۵ شاخص کل با ۳۹ هزار و ۵۸۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۷۸۱ واحد کاهش به رقم ۴۰۸ هزار و ۱۷۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۰۰ هزار و ۵۸۳ معامله به ارزش ۳۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۸۴ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۷۹۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۷۴ هزار و ۸۰۵ معامله انجام داده‌اند که ۲۱ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 558080

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha