نایب‌رئیس انجمن عکاسان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نژاد اسب کُرد هویت ملی و برند کرمانشاه است، گفت: در آینده نزدیک جشنواره ملی عکس اسب اصیل کُرد را برگزار می‌کنیم.

اسب کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سامان آریان‌پور اظهار کرد: اسب کُرد یک نژاد خالص ایرانی و خاستگاه آن مناطق کُردنشین ایران و یکی از نشانه‌ها و هویت شهر ماست. اگر بتوانیم پنج دوره جشنواره ملی را برای اسب کُرد برگزار کنیم با توجه به بستر فضای مجازی و حمایت یونسکو اسب کُرد را جهانی و برای آن جشنواره بین‌المللی برگزار می‌کنیم.

نایب‌رئیس انجمن عکاسان استان کرمانشاه حمایت از اسب کُرد را حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و افزود: اگر از نژاد اسب کُرد حمایت شود، از واردات نژادهای عرب و سایر نژادهای بیگانه اسب به کشور جلوگیری و مانع خروج ارز از کشور می‌شود.

این عکاس کرمانشاهی برگزاری جشنواره ملی و بین‌المللی عکس برای اسب کُرد را حق مردم کرمانشاه دانست و گفت: انجمن عکاسان انتظار دارد وزارت ارشاد، وزارت گردشگری و وزارت ورزش و سازمان‌های زیرمجموعه آنها برای تحقق این مهم همه تلاش خود را به کار بگیرند و از برگزاری آن حمایت کنند.

کد خبر 557857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha