چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: عروس خانواده که در پی اختلاف خانوادگی موجب هتک حیثیت و بدنامی مادرشوهر خود شده بود، به‌سزای عمل خود رسید.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ اکبر نصرتی  افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی ناشناس با به دست آوردن مشخصات صفحه اینستاگرامی و بارگزاری مطالب کذب و توهین‌آمیز موجب بدنامی و هتک حیثیت وی شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی اقدامات و بررسی‌های فنی پلیس فتا مشخص شد که متهم یا متهمان با دسترسی به اکانت شبکه اجتماعی اینستاگرام شاکیه و ایجاد تغییراتی، کنترل کامل اکانت را به دست گرفته و مطالبی را برعلیه وی بارگزاری کرده‌اند.

رییس پلیس فتای آذربایجان غربی اضافه کرد: طی اقدامات پلیسی در این رابطه صورت گرفته ضمن شناسایی فرد مورد نظر مشخص شد که متهم، عروس خانواده بوده و با توجه به اختلافات خانوادگی به وجود آمده با هدف انتقام‌جویی و آبروریزی دست به چنین اقدامی زده است. این فرد توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه فضای مجازی محل و ابزاری برای انتقام‌جویی نیست، گفت: عده‌ای با تصور اینکه در فضای مجازی ناشناخته خواهند ماند، اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌کنند غافل از اینکه هر گونه مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم بوده و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 557440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha