بورس تهران امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه را پرنوسان به پایان برد. در ابتدای ساعت کار بازار سهام با رشد همراه شد و شاخص کل با افزایش تا محدود ۸ هزار واحد پیش رفت اما پس از ساعتی تغییر مسیر داد و ریزشی شد و تا ۸ هزار واحد منفی شد و در انتهای کار بازار شاخص کل با ۱۳۲ واحد افزایش، مثبت به کار خود پایان داد و در محدوده یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۳۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۰۴۱ واحد کاهش به رقم ۴۱۴ هزار و ۳۹۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون ۳۹۲ هزار معامله به ارزش ۱۰۹ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

معدنی و صنعتی گل گهر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران،  پالایش نفت تهران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۵ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۲۷۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار یک میلیون ۴۲ هزار معامله انجام داده‌اند که ۴۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بانک دی، تولید نیروی برق دماوند و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 557051

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha