علت فوت یا خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله دیری هنوز به‌خوبی مشخص و روشن نشده است و ابهامات زیادی در این ماجرا وجود دارد.

دانش‌آموز دیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ماجرا ازآنجا شروع شد که خبری با موضوع اینکه دانش‌آموز دیری به خاطر نداشتن گوشی تلفن همراه و تبلت اقدام به خودکشی کرده است، به‌صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد. خیلی زود، روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر توضیح داد که این دانش‌آموز به‌صورت مستمر در کلاس‌های مجازی حضورداشته است و خودکشی او نمی‌تواند به دلیل نداشتن گوشی باشد. این پایان ماجرا نبود و سپس خبری به نقل از مادر محمد منتشر شد و وضعیت مالی خانواده و نیاز این دانش‌آموز به گوشی برای حضور در کلاس‌های مجازی تشریح شد.

انگیزه فرزندم مشخص نیست

به گفته سید عادل موسوی زاده پدر این دانش‌آموز، مدرسه محمد (دبستان شهید باهنر شهر دیر) اعلام کرده بود که برای او تبلت خواهد خرید ولی هنوز گوشی و تبلت را از مدرسه دریافت نکرده بودیم. محمد درخواست خرید گوشی جدید و تبلت داشت، ما وضع مالی خوبی نداریم و مستمری‌بگیر بهزیستی هستیم ولی هر چه در توانم بود برای خانواده‌ام گذاشتم. انگیزه محمد هنوز برای ما مشخص نیست، نمی‌دانم محمد به چه دلیلی دست به خودکشی زده است.

مدیر مدرسه به محمد گوشی داد

درحالی‌که در ابتدا عنوان‌شده بود که محمد به خاطر نداشتن گوشی خودکشی کرده است، مدیر مدرسه او می‌گوید که خودش یک گوشی متعلق به شخص خودش را به محمد داده است. ایرج قاسمی، مدیر دبستان شهید باهنر دیر نیز گفت: پس از تعویض گوشی خودش، گوشی قبلی‌اش را در اختیار محمد موسوی‌زاده قرار داده بوده است، این خانواده همسایه ما هستند و از وضعیت آن‌ها اطلاع داشتم و یک گوشی را برای حضور در کلاس‌های مجازی به او دادم. محمد پنج سال دانش‌آموز مدرسه ما بود و طی این مدت هیچ پولی بابت کتاب و بیمه و لباس فرم از او نگرفتم. در روز حادثه سید محمد در کلاس درس آنلاین می‌شود اما تکلیفی ارسال نمی‌کند، چند ساعت بعد از فوت هم گوشی سید محمد توسط شخص دیگری آنلاین شده است که نشان می‌دهد دانش‌آموز عضو کلاس مجازی بوده است.

رضایت مادر متوفی از خدمات مدرسه

فاطمه نجار، مادر محمد موسوی‌زاده با تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده از سوی معلم و مدیر مدرسه فرزندش اظهار کرد: آقای قاسمی مدیر مدرسه همواره پیگیر مشکلات مدرسه فرزند ما بود و از هیچ‌چیزی برای او دریغ نکرد. مدیر مدرسه کمک‌های مادی و معنوی زیادی را برای بچه ما داشته است، شکایتی نداریم و امیدواریم مدیر مدرسه بچه ما را ببخشد و او را حلال کند چون خیلی محبت در حق بچه ما داشته است. مدیر مدرسه طی این پنج سال خدمات زیادی را برای محمد داشته است، لباس و کتاب و بیمه و خوراک بچه ما را هم مدیر مدرسه تهیه می‌کرد.

ماجرای فوت محمد دانش‌آموز ۱۱ ساله غم بزرگی برای همه مردم است ولی هنوز قفل این ماجرا گشوده نشده و علت مرگ به‌درستی مشخص نیست.

کد خبر 556924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha