شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۶
۰ نفر

گروه سیاسی: با اعلام سرپرست وزارت کشور مبنی بر اینکه تا دو هفته دیگر تغییر و جابه‌جایی استانداران در دستور کار قرار می‌گیرد، اظهارات سخنگوی دولت بازهم تکذیب شد.

به گزارش همشهری، هفته پیش وقتی از غلامحسین الهام درباره انتشار خبر احتمال تغییر برخی استانداران در برخی سایت‌ها سؤال شده بود، الهام با بیان اینکه این روش بدی است که برخی سایت‌های خبری در پیش گرفته‌اند، گفت: متأسفانه برخی پایگاه‌های خبری به‌دنبال ایجاد نگرانی و مشکل در نظام اداری کشور هستند و با تحلیل‌های بی‌پایه و اساس خود، اخبار کذب و بی‌اساس را منتشر می‌کنند.

فردای روزی که سخنگوی دولت از رسانه‌ها به‌دلیل انتشار خبر تغییر استانداران انتقاد کرده بود، سرپرست وزارت کشور در اظهاراتی از جابه‌جایی مدیران کم‌اثر با مدیران پرکار و باانگیزه خبر داد.

روز شنبه درحالی که تنها ۷ روز از تکذیب الهام می‌گذشت، سیدمهدی هاشمی در اظهارات دیگری که ایرنا خبر آن را منتشر ساخت، با بیان اینکه ارزیابی عملکرد استانداران همچنان در دستور کار وزارت کشور قرار دارد، گفت: این ارزیابی‌ها در حال جمع‌بندی نهایی است.

سرپرست وزارت کشور تصریح کرد: البته این ارزیابی فقط مختص به استانداران نیست بلکه عملکرد بخش قابل توجهی از مدیران اجرایی کشور را در برمی‌گیرد.

سرپرست وزارت کشور با بیان اینکه ارزیابی نهایی از عملکرد استانداران به‌زودی نهایی خواهد شد، یادآور شد: این ارزیابی‌های نهایی به هیات دولت تقدیم می‌شود تا تغییرات و جابه‌جایی‌های احتمالی هر چه سریع‌تر انجام شود.  منابع خبری از احتمال تغییر 6 تا10 استاندار خبر داده‌اند.

بررسی پرونده ریگی

هاشمی همچنین هرگونه اظهارنظر در رابطه با پرونده عبدالمالک ریگی را به اتمام بررسی‌ها و نتیجه تحقیقات در دست انجام موکول کرد.

به گزارش فارس، سرپرست وزارت کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر تعداد افراد دستگیرشده در رابطه با پرونده عبدالمالک ریگی‌ گفت: اجازه بدهید تحقیقات در این خصوص کامل شود، سپس اظهارنظر داشته باشیم.

وی در مورد آخرین اخبار مربوط به پاسگاه خلع‌سلاح شده گفت: گروهی به منطقه اعزام شده‌اند و در حال تکمیل اطلاعاتشان هستند. احتمال اینکه نفوذی شده باشد، وجود دارد. این احتمالات و دیگر مسائل حاشیه‌ای در دست بررسی است.

کد خبر 55682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز