معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی از تأمین زمین مورد نیاز برای ایجاد پارک خطی مناسب در مهرشهر بیرجند خبر داد.

بیرجند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، دوشنبه ۲۱ مهر در جمع خبرنگاران با اعلام تأمین زمین مورد نیاز برای ایجاد پارک خطی مناسب در مهرشهر بیرجند اظهار داشت: بنا به تأکید شخص استاندار و وعده توسعه فضای سبز در شمال شهر، کاربری‌های لازم برای تحقق این برنامه تعیین شد. این اقدام در راستای برقراری توازن در توزیع خدمات در دو بخش شمال و جنوب شهر انجام می‌شود. توجه به توسعه زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی در شمال شهر از برنامه‌های اولویت‌دار استان است و در همین زمینه از سال گذشته، خدمات گسترده‌ای در این منطقه صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان ‌جنوبی ادامه داد: تأکید بر تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب و آسفالت معابر خاکی مهرشهر از جمله این اقدامات است. بنا به مصوبه کمیسیون طرح تفصیلی، مقرر شد دستگاه‌های متولی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمین همت گمارند. تأمین زیرساخت‌های ورزشی، رفاهی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی، تجاری و خدماتی به‌منظور رفاه ساکنین این منطقه از تکالیف دستگاه‌های متولی است. شهرداری بیرجند، اداره‌کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به‌عنوان متولی طرح‌های مذکور با همکاری اداره کل راه و شهرسازی متعهد به اجرای آنها هستند.

کد خبر 556700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha