تالار شیشه‌ای امروز یک‌شنبه ۲۰ مهرماه را صعودی آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با رشد ۵۵ هزار و ۲۲۱ واحد بر عقربه یک میلیون و ۵۹۷ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۵ هزار و ۲۲۱ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۹۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۴۷۸ واحد افزایش به رقم ۴۱۸ هزار و ۹۹۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۵۷۳ هزار معامله به ارزش ۱۳۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

پالایش نفت تهران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۵۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار یک میلیون و ۴۸۷ هزار معامله انجام داده‌اند که ۵۶ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 556493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha