دو مدافع پرسپولیس و هافبک مصدوم این تیم از پرسپولیس جدا خواهند شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین محمد انصاری و محسن ربیع خواه دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در لیست فصل بعد این تیم جایی ندارند و باید برای فصل آینده به فکر تیم دیگری باشند. محمد انصاری بعد از بازگشت پرسپولیس از قطر خواستار مذاکره با مدیران باشگاه و همین طور یحیی گل محمدی شده که این درخواست از سوی باشگاه رد شده است. انصاری اگر چه با پرسپولیس یک فصل قرارداد دارد اما مصدومیت های پیاپی او باعث شده تا یحیی تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد. انصاری با شروع تمرینات خود احتمالا در پایان نیم فصل اول آماده حضور در میادین خواهد شد اما سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته تا او را از پرسپولیس کنار بگذارد. پرسپولیس در پست محمد انصاری، سعید آقایی و علی شجاعی را در نقل و انتقالات به خدمت گرفت تا از همان زمان شایعه جدایی انصاری به گوش برسد. 

دیگر مدافع چپ سرخ‌ها هم که البته یحیی تمایل زیادی به حفظ او داشت محمد نادری بود که پرسپولیس با توجه به شرایط مالی خود موفق به جلب نظر باشکاه کورتریک بلژیک نشده است. نادری دیشب نام پرسپولیس را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد تا آخرین ارتباط این روزهایش با سرخ‌ها هم قطع شود. سرخ‌ها احتمالا در آینده حسرت از دست دادن این مدافع چپ تکنیکی را خواهند خورد. بازیکنی که با انتقال زودهنگام خود به کورتریک بلژیک آینده فوتبالی خود را به این تیم گمنام گره زد تا این روزها اینچنین تابع تصمیمات این تیم باشد. اتفاق تلخ تر زمانی رقم خواهد خورد که محمد نادری به تیم رقیب بپیوندد. گفته می‌شود به دلیل فسخ قرارداد میلیچ مدیران استقلال در تلاش هستند تا محمد نادری را از تیم رقیب به خدمت بگیرند.  موضعی که احتمالا باعث خشم هواداران پرسپولیس از مدیریت این تیم و در راس آنها رسول پناه خواهد شد. باید دید استقلال توانایی پرداخت مبلغ رضایتنامه نادری به باشگاه کورتریک را خواهد داشت یا نه. 

به جز دو دفاع چپ سرخ‌ها، محسن ربیع‌خواه هافبک دفاعی مصدوم پرسپولیس هم از این تیم جدا خواهد شد. یحیی در پست هافبک دفاعی سه بازیکن مدعی دارد که به تناوب باید از دو بازیکن استفاده کند. خرید سرلک و حفظ کامیابی‌نیا در واقع این پیغام را برای ربیع‌خواه داشت که در برنامه های تاکتیکی یحیی جایی ندارد. 

با این حساب جدایی این سه بازیکن از جمع سرخ‌ها قطعی است. 

کد خبر 556398

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha