تیم های ملی آلمان و اسپانیا در لیگ A گروه چهارم لیگ ملت های اروپا برابر اوکراین و سوئیس به پیروزی رسیدند.

آلمان اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی آلمان در زمین اوکراین به برتری دوبریک رسید. در این دیدار ماتیاس گینتر در دقیقه ۲۰ گل اول را  روی یک پاس عرضی و ضربه بغل پا برای ژرمن ها به ثمررساند. در آغاز نیمه دوم  در دقیقه ۴۹اشتباه مرگبار دروازه بان اوکراین در دفع یک سانتر نه چندان خطرناک باعث شد تا با تیز هوشی لئون گورتزکا توپ با سر درون دروازه میزبان قرارگیرد.

در دقیقه ۷۷ اوکراین صاحب یک ضربه پنالتی شد که مالینوسکی با ضربه پای چپ غیر قابل مهارش یکی از گل های خورده را جبران کرد. المان با این پیروزی ۵ امتیازی شد و درجایگاه دوم جدول ایستاد.

یواخیم لو بعد از برد تیمش اظهار داشت: ابتدا بگویم از اینکه برنده شدیم، راضی هستم. می توانستیم مقابل دروازه حریف ۳ تا ۴ گل بزنیم و از اوکراین جلو بزنیم.

وی افزود: لزومی به پنالتی نبود. آنچه خوب و قابل توجه بود، این است که در کل بازی اجازه ندادیم که اوکراینی ها صاحب فرصت شوند. در برخی مقاطع توپ ها را خیلی راحت از دست دادیم.

او ادامه داد: حریف بعد از آنکه ۲ گل خورد، به سختی می دوید. در مجموع با ثبات بازی کردیم. وقتی در دفاع با ۳ بازیکن بازی می کنیم، نیاز است که بازیکنان فعالی داشته باشیم که حریف را بگیرند و پاس های رو به جلو بدهند. این نکته را باید به دقت در زمین اجرا کنیم.

در بازی دیگر گروه چهارم اسپانیا با یک گل از سد سوئیس گذشت تا با ۷ امتیاز همچنان پیشتازباشد. در دقیقه ۱۴  پاس اشتباه سومر باعث شد میکل مورینو صاحب توپ شده و میکل اویارزابال روی پاس او در موقعیتی آسان گل اول تیمش را به ثمر برساند.

روز سه شنبه هفته جای رقابت های این گروه دنبال می شود و طی آن آلمان با سوئیس و اوکراین با اسپانیا با یکدیگر مصاف خواهند داد.

خلاصه این دوبازی را در ادامه مشاهده می کنید.

کد خبر 556290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha