مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان در پی پخش بخش‌هایی از یک برنامه تلویزیونی از شبکه استانی در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از علما و اهل تسنن کردستان عذرخواهی کرد.

نامه عذرخواهی مدیر صدا و سیمای کردستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، جعفر عبدالملکی، مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان در پیام خود از عموم مردم متدین و انقلابی و مقام‌های دینی و سیاسی استان به خاطر پخش یک برنامه عذرخواهی کرد. در بخشی از پیام وی آمده است: «دشمنان اصل و اساس شریعت محمدی(ص) همیشه در پی ایجاد فتنه و اختلاف میان مسلمانان بوده و هستند و امروز برخی اقدام‌های تفرقه‌افکنانه در فضای مجازی بستر این آتش‌افروزی را بیشتر فراهم کرده است.

متاسفانه در پخش زنده مراسم ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه کردستان در چند ثانیه مطلبی پخش شد که قلوب متدینین را جریحه‌دار کرد. اینجانب علاوه بر برخورد با عاملان این سهل‌انگاری از همان ابتدا اراده به عذرخواهی از مردم نجیب کردستان داشتم اما با توجه به بستری شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و همچنین برای جلوگیری از عمومی شدن این اشتباه مطلبی بیان نشد اما امروز که تفرقه‌افکنان و گردانندگان برخی کانال‌ها باعث نشر این خطا شده‌اند و متاسفانه به تحریک احساس مردم متدین می‌پردازند، بر خود لازم می‌دانم از مردم متدین و سلحشور استان و علمای دلسوز عذرخواهی کنم.»

کد خبر 555924
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha