مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

رئیس اداره ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی و تسهیل ترافیک در محورهای جاده‌ای قم، طرح اصلاح زیرگذر پل راه‌آهن محور جنت‌آباد - قم اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

زیرگذر پل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس شکوری راد اظهار کرد: با اجرای این طرح از انسداد زیرگذر پل راه‌آهن ایستگاه محمدیه محور جنت‌آباد - قم، در فصول بارندگی و وقوع سیلاب‌های فصلی جلوگیری می‌شود. در این طرح با اجرای روسازی بتونی در زیرگذر پل راه‌آهن موجود، آب‌های سطحی هنگام بارش و وقوع سیلاب هدایت می‌شود.

شکوری راد اعتبار هزینه‌ای این طرح را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: برای جلوگیری از آب‌شستگی و تسهیل هدایت آب‌های سطحی به کانال موجود، به موازات پل راه‌آهن، آب‌نمایی به طول ۱۵ و عرض ۸ متر احداث شده است. همچنین با احداث دیواره هدایت آب در اطراف پل، برای جلوگیری از آب‌شستگی و هدایت بهتر سیلاب‌های فصلی به کانال موجود اقدام لازم صورت گرفت.

 رئیس اداره ابنیه راهداری قم یادآور شد: با توجه به ترافیک غالبا پرحجم محور جنت‌آباد - قم، تسریع در اجرا و تکمیل طرح در دستور کار قرار گرفت که در بازه زمانی ۲ هفته‌ای اجرا شد و به بهره‌برداری رسید. عملیات تکمیلی طرح نیز که شامل اصلاح کانال خاکی موجود در کنار پل است، به صورت امانی و توسط عوامل راهداری اداره کل اجرا شده است.

روستای جنت‌آباد از توابع بخش مرکزی قم در ۱۷ کیلومتری محور قم - کاشان قرار دارد.

کد خبر 555664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha