کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس چینی کمیته انضباطی را موظف کرده تا درباره این پرونده تصمیم گیری کند. این مسئول چینی می‌خواهد با کمک ۲ عضو شرقی کمیته انضباطی AFC درباره پرونده پرسپولیس تصمیم گیری کند.

لوگوی ای اف سی

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که طی روزهای اخیر اظهار نظرهای متفاوتی از رای ای اف سی در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس شده است اما هر چه بیشتر به زمان اعلام رای نزدیک می شویم کارشناسان حقوقی عربستان پرسپولیس را برنده این دعوای حقوقی می دانند.

 در آخرین نمونه  جاسم الحربی، کارشناس فوتبال سعودی در برنامه ای زنده در شبکه «ورزش» این کشور خیال همه را راحت کرد و مدعی شد: من اطلاعاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کردم و رای ۱۰۰ درصد به نفع تیم ایرانی است و نباید هواداران النصر را بی جهت امیدوار کرد. من اطلاعاتی از AFC دارم که پذیرش اعتراض النصر محال است و رای به نفع پرسپولیس خواهد بود.

 در زمینه شکایت النصر علیه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس چینی کمیته انضباطی را موظف کرده تا درباره این پرونده تصمیم گیری کند. این مسئول چینی می خواهد با کمک ۲ عضو شرقی کمیته انضباطی AFC درباره پرونده پرسپولیس تصمیم گیری کند.

کد خبر 555623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha