چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی هرمزگان از هلاکت دو شرور مسلح در شهرستان رودان و موفقیت پلیس پارسیان در رهایی گروگان هشت ساله خبر داد.

رهایی گروگان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این دو خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن پسربچه‌ای هشت‌ساله در شهرستان پارسیان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس جنایی هرمزگان قرار گرفت. برابر اعلام خانواده گروگان، آدم‌ربا از قبل با آنان به‌واسطه معامله خودرو آشنا بوده و پس‌ازآنکه موفق به اخذ مدارک نشده اقدام به ربایش فرزندشان کرده و طی تماس تلفنی درخواست مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده است. مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند گروگان به شهرستان خنج از توابع استان فارس منتقل‌شده و با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی پارسیان با همکاری پلیس خنج با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، سواری پراید متعلق به آدم‌ربایان را که دریکی از معابر شهری در حال تردد بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند. مأموران با دستگیری آدم‌ربا کودک ربوده‌شده را در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ربایش، آزاد و اقدامات پلیس برای شناسایی سایر همدستان آدم‌ربا در دستور کار قرار دارد.

شهرستان پارسیان در ۴۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع‌شده است.

هلاکت دو قاچاقچی و شرور مسلح در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر با تلاش ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان رودان ۲ قاچاقچی مواد مخدر و شرور مسلح در یک عملیات مسلحانه به هلاکت رسیدند. مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان با انجام کار اطلاعاتی یک باند اشرار و سارقان مسلح که سال قبل در کوه‌های فاریاب – جغین، منوجان و حوزه شهرستان‌های میناب و بندرعباس اقدام به شرارت و سرقت‌های مسلحانه و راهزنی کرده بودند را شناسایی و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند. مأموران با هماهنگی قضایی به محل تردد اشرار مسلح اعزام و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت به خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به راهزنان برخورد و دستور توقف دادند که متهمان با پیاده شدن از خودرو اقدام به درگیری مسلحانه با پلیس کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: در این درگیری دو نفر از اشرار مسلح کشته و در پاک‌سازی منطقه ۲ قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و هشت عدد فشنگ جنگی، سه دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و مبلغ ۵۳۰ هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط شد. نیروی انتظامی برابر قانون با فرد یا افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی داشته باشند با قاطعیت و مقتدرانه برخورد می‌کند.

شهرستان رودان در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع‌شده است.

کد خبر 555331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha