خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر پرداخت نشدن ۸ ماه حقوق کارگران شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول در استان خوزستان شایعه است.

دستمزد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبری در فضای مجازی مبنی بر پرداخت نشدن ۸ ماه حقوق کارگران شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول دست به دست می‌شود که این خبر از پایه و اساس شایعه است و صحت ندارد. مصطفی اسماعیل‌سالم، مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول در این باره گفت: حدود یک ماه پیش آبفای شهری و روستایی ادغام شدند اما حقوق و مطالبات کارگران بخش روستایی این اداره به طور منظم پرداخت شده و حقوق معوقه ندارند.

وی افزود: پیش از اینکه آبفای شهری و روستایی ادغام شوند، کارگران بخش روستایی ۳ تا ۴ ماه حقوق مربوط به ابتدای امسال را دریافت نکرده بودند. آبفای دزفول، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و سایر مسئولان پیگیر مشکلات آنها از طریق آبفای استان خوزستان هستند و با توجه به اینکه موضوع مربوط به ماه‌های قبل است و از سوی مسئولان استانی و کشوری باید رفع شود، در صورت تامین اعتبار می‌توان مطالبات آنها را پرداخت کرد، ضمن اینکه امروز حقوق شهریورماه آنها پرداخت می‌شود.

به گفته مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول، کارکنان بخش روستایی پیش از ادغام با آب و فاضلاب شهری در سه بخش نیروهای رسمی، نیروی طرحی و نیروی آبدار فعالیت می‌کردند.

کد خبر 555178
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha