مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی از فردا چهارشنبه ۱۶ مهر تا روز شنبه هفته آینده در جاده کرج - چالوس خبر داد.

ترافیک چالوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ مهر ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روزها  از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اضافه کرد:  همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه  ۱۸ و ۱۹ مهرماه جاری  تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران  پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روزهای جمعه و شنبه  همین روزها  تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال بصورت یک طرفه خواهد بود.

خانجانی یادآورشد: چنانچه حجم بار ترافیک در ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد محدودیت ترافیکی از میدان امیرکبیر کرج اجرا می‌شود. برای کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

کد خبر 555098

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha