نشست سران قوا به درخواست کمیته درمان ستاد ملی کرونا لغو شد.

تصاویر روحانی، رئیسی و قالیباف در نشست سران قوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با وجود رعایت پروتکل ها از سوی رهبر انقلاب، رییس جمهوری و حجت الاسلام «ابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه، بازدید سرزده «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس از بیمارستان امام خمینی (ره) و تماس مستقیم با بیماران کرونایی در بخش آی سی یو این بیمارستان می تواند با توجه به ارتباط نزدیک وی با روسای قوای دیگر، تمام تلاش های هفت ماه گذشته در رعایت پروتکل ها را از بین برده و امکان ابتلا را افزایش دهد.

رییس مجلس در ادامه بازدیدهای موسوم به میدانی خود به بیمارستان امام خمینی رفت و به کادر درمان آن ها قول پیگیری مشکلات داد. تصاویر و فیلم های منتشر شده از این دیدار مشان می دهد که پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت نشده و محیط آلوده به ویروس بوده است.

▫️حضور مسوولان در بیمارستان های کرونایی و در بخش ای سی یو در حالی که حتی حضور خانواده های بیماران هم در آن ممنوع است، قطعا خلاف پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد کرونا بوده و ممکن است در صورت ابتلا مسیر اجرای وظایف نمایندگی و ریاست مجلس را با دشواری هایی برای وی روبرو کند. 

▫️شاید به همین دلیل است که خبرهایی از لغو جلسه سران سه قوه به دلیل این نوع سهل انگاری ها در برخی رسانه ها منتشر شده که به نظر می رسد این نشست بنا به درخواست کمیته درمان ستاد ملی کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کنسل شده است. 

کد خبر 554980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    20 3
    یعنی تو این هفت ماه آقای رییس تحت پروتکل ها مواظب خودشون بودن و از سایر مسایل مانند تورم و ارز و بورس و ... فارغ ! حالا تمام این زحمات خود نگهداری حیف بر باد رود !
  • پرویز IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    22 20
    سلام ما فقط از ترامپ واعمال او انتقاد می کنیم .آیا کار قالیباف مثل ترامپ نیست . با این رفتار می خواهد مردمی بودن حودرا قابت کند؟ ایشان مشکلات جامعه را حل کنند.وظیفه خودرا انجام دهد. اگر توان و نیت آن را دارد؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    22 22
    خدایا ما را از شر مسئولین خیرخواه حفظ بفرما