جنجال‌ها پیرامون دیدار النصر و پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

پرسپولیس النصر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از پایان دیدار النصر و پرسپولیس که با برتری سرخپوشان در ضربات پنالتی به پایان رسید، این باشگاه عربستانی از نماینده ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکایت برد.

بنا بر ادعای سعودی ها، مدیران النصر مدعی هستند که قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه ثبت شده و این تیم حق استفاده از بازیکنان جدیدش در لیگ قهرمانان آسیا را نداشته است. ادعایی که از چند روز قبل از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط رسانه های ایرانی مطرح شده بود.

اما محمد الدویش روزنامه نگار ورزشی عربستان، در خصوص اعتراض باشگاه النصر از پرسپولیس به AFC، ادعا کرد که قرارداد بازیکنان پرسپولیس مشکلی ندارد.

وب سایت عربستانی سعود اسپورت نوشته است که محمد الدویش در توییتی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، اعلام کرده است که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا از ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس را ممنوع کرده است.

این روزنامه نگار ورزشی توضیح داد که این محرومیت پس از مهلت زمانی است که اتحادیه بین المللی فوتبال (فیفا) برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ به این باشگاه داده است، اعمال شده است.

این وب سایت عربستانی در ادامه نوشته است که محمد الدویش خاطرنشان کرده است که فدراسیون ایران تصمیم اتحادیه بین المللی فوتبال، فیفا را اجرا کرده است و بعد از ۱۲ سپتامبر هیچ بازیکنی جدیدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا نکرده است.

الدویش تأکید کرد که "مهلت زمان پرداخت طلب برانکو" تحت دوره محرومیت قرار نمی گیرد و بنابراین ثبت نام بازیکنان جدید پرسپولیس از نظر قانونی معتبر خواهد بود.

این سایت سعودی در پایان نوشته است: شایان ذکر است که پذیرفته شدن شکایت النصر از پرسپولیس به معنی پیروزی این تیم در مسابقه نیمه نهایی و صعود رسمی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و صعود به جام جهانی باشگاه های جهان ۲۰۲۱ در کشور چین است.

لازم به ذکر است از ساعتی پیش بسیاری از رسانه ها تنها بند آخر خبری که در سایت سعودی اسپورت منتشر شده را از زبان الدویش منتشر کرده که قرار است حکم AFC به سود النصر صادر شود که این خبر واقعیت ندارد.

کمیته انضباطی AFC تصمیم نهایی خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده اعلام خواهد کرد.

کد خبر 554663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha