قیمت سکه و طلا نتوانست در بازار امروز یکشنبه ۱۳ مهرماه در مقابل کاهش قیمت ارز مقاومت کند به طوری که سکه تمام بهار آزادی، افت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را نسبت به دیروز تجربه کرد.

سكه هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امروز بازار طلا با وجود آنکه دیروز در برابر کاهش قیمت دلار مقاومت کرده بود، پس از کاهش بیش از یک هراز تومانی قیمت دلار و یورو در بازار آزاد، مقاومت صعودی قیمت‌ها در این بازار هم شکست.

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۵ امروز با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به بهای ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در حال معامله است.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز شاهد کاهش قیمت یک میلیون تومانی بود و در حال حاضر با ارزش ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید.

همچنین نیم سکه به بهای هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۴۲ هزار تومان کاهش قیمت به ارزش یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۶۲۰ هزار تومان را ثبت کرد.

قیمت انس جهانی طلا نیز امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، به قیمت یک هزار و ۹۰۰ دلار معامله شد.

کد خبر 554609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha