جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گذر هنرمندان و مشاهیر کیش رونمایی شد.

سرديس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاش شرکت عمران ،آب و خدمات منطقه آزاد کیش برای طراحی و نصب اثر ماندگار از شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گذر هنرمندان و مشاهیر جزیره کیش تقدیر و قدردانی کرد.

غلامحسین مظفری با بیان این که باید همه ما رهروان صادق شهدای انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است مدیون خون پاک شهدایی است که از جان خود گذشتند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این مراسم، ساخت و نصب سردیس شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی را برگ زرینی در کارنامه افتخارات این منطقه عنوان کرد و گفت: به واسطه عشق و ارادت همه ساکنان و مسئولان جزیره کیش، به سردار بزرگ کشور شهید سلیمانی و همچنین با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این اثر ماندگار توسط هنرمند خوب کشور و جزیره کیش که در طول ۶۰ روز به اتمام رسید در گذر هنرمندان و مشاهیر کیش نصب و از آن رونمایی شد.

ابوالفضل طیبی اظهار کرد: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ظرف دو ماه آینده نور پردازی، محوطه سازی و توسعه عرض گذر هنرمندان و مشاهیر جزیره کیش به مساحت هزار متر مربع، به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 553892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha