مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: سارقی که با یک دستگاه خودرو اپتیما اقدام به ۱۴ فقره سرقت از منازل مسکونی کرده بود، در این شهرستان استان البرز دستگیر شد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در استان البرز حین ماموریت به یک دستگاه خودروی اپتیما مشکوک شدند که در استعلام از پلاک خودرو محرز شد پلاک خودرو جعلی است. بلافاصله دستور توقف خودرو صادر و راننده که قصد فرار داشت با سرعت عمل پلیس متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های کارآگاهان به جرم خود مبنی بر سرقت منزل با استفاده از خودرو اپتیما اعتراف کرد. با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی اقلام سرقتی شامل قالیچه‌های نفیس و دستباف، لوازم زینتی و عتیقه، طلا و جواهر، اشیای کوچک قیمتی نظیر گلدان و تابلو کشف شد.

سرهنگ جنتی با اشاره به اینکه متهم دستگیرشده به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با خرید و فروش اموال سرقتی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 553800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha