مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

مدیر عامل شرکت تامین مسکن فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان از آغاز ساخت بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی فرهنگیان در آینده نزدیک در شیراز خبر داد.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمیدرضا دادبان در حاشیه بازدید از دو قطعه زمین ویژه پروژه مسکن فرهنگیان در شیراز گفت: این پروژه در دو فاز به اجرا در خواهد آمد که در فاز اول حدود ۱۶۰ واحد مسکونی در زمینی به مساحت شش هزار متر احداث خواهد شد. در فاز دوم با فاصله زمانی محدود نیز تعداد ۳۷۰ مسکن در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر احداث خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت تامین مسکن فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به قرار گرفتن این پروژه در موقعیت مناسب اضافه کرد: عملیات اجرایی در اسرع وقت انجام می‌شود و در مجموع برآورد اعتبار لازم برای پروژه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که از منابع داخلی شرکت، کمک‌های صندوق ذخیره و از پیش‌فروش به فرهنگیان تامین منابع مالی خواهیم کرد.

دادبان درباره شرایط واگذاری هم گفت: اولویت واگذاری تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش صورت می‌پذیرد که حتما کسانی که واجد شرایط هستند شناسایی و ترجیحا اعضای صندوق ذخیره در اولویت اصلی هستند و سپس فرهنگیانی که حتی عضو صندوق نیستند و در نهایت هم اگر چنان چه ظرفیت خالی بود به واجدان شرایط در حوزه استان و شیراز واگذار می‌شود.

کد خبر 553507

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha