نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تهدید به انجام حمله پیش‌دستانه علیه ایران، مدعی شد که تل‌آویو اجازه استقرار نظامی ایران در شمال فلسطین اشغالی را نمی‌دهد.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را به تلاش برای استقرار در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی متهم کرد.

نتانیاهو طی سخنرانی در مراسم صهیونیست‌های تلف‌شده در جنگ «یوم کیپور»، گفت: «اگر ایران بخواهد خودش را در مرزهای شمالی ما مستقر کند و البته به ما هم حمله‌ای نکند، ما نمی‌توانیم به آنها اجازه دهیم در آنجا مستقر شوند».

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «پس ما مانع تجمع نیروهای آن در [شمال فلسطین اشغالی] می‌شویم و با آنها مبارزه می‌کنیم. این درسی است که از جنگ یوم کیپور یاد گرفته‌ایم».

خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز نوشت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تهدید ایران به انجام حمله پیش‌دستانه، گفت این اقدام کاری دشوار است اما اسرائیل آماده است در صورت نیاز، آن را انجام دهد.

نتانیاهو پیشتر نیز در واکنش به پاسخ راکتی مقاومت غزه علیه حملات رژیم صهیونیستی، مدعی شده بود: «تلاش‌های ایران و نوابش در غزه و لبنان برای جلوگیری از گسترش صلح، موفق نخواهد شد. ما به هرکسی که علیه ما حمله کند، ضربه می‌زنیم و دایره صلح را به کشورهای بیشتری توسعه خواهیم داد».

طی چند هفته گذشته، نظامیان اشغالگر به صورت روزانه و به بهانه‌های واهی مواضعی را در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داده‌اند.

از سوی دیگر نیز جنبش حماس هفته گذشته با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه ماجراجویی در غزه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که متناسب با حجم تجاوزات اشغالگران، پاسخ خواهد داد و و رژیم صهیونیستی هزینه هرگونه حمله به مواضع مقاومت را خواهد داد. حماس تأکید کرد که در مقابل بمباران، مقاومت نیز مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار خواهد داد.

کد خبر 553384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 25
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید عباس IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    27 14
    سلام این صهیونیست جنایتکار بسزای اعمال وحشیانه خود خواهد رسید! انشاءالله!
  • امراله مهماندوست IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    33 21
    بزن تا زدن یادت بدیم
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    13 8
    چرا نظراتو منعکس نمی کنید؟!
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    25 11
    بشین سرجات نتانیاهوی کثیف کاری نکن بفرستمت تو ماشین لباسشویی
  • مهرداد ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    22 27
    خیلی غلط میکنی.حالا که حاج قاسم نیست پارس کردن شما شروع شده اما زهی خیال باطل چو بیشه زشیران تهی یافتند / سگان فرصت روبهی یافتند