استاندار تهران درباره لغو طرح ترافیک در این استان و امکان دوباره دورکاری کارمندان توضیحاتی ارائه داد.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندارد تهران با اشاره به ارائه پیشنهادهایی به وزیر کشور برای اعمال محدودیت‌هایی در خصوص مدیریت کرونا استان تهران گفت: در این پیشنهاد تقویت نظارت‌ها برای خدمت‌دهنده هم خدمت‌گیرنده در نظر گرفته شده است و اگر تهران در وضعیت پایلوت قرار دارد باید خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده ملزم به استفاده از ماسک باشند.

وی افزود: محتوای این پیشنهاد در ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی خواهد شد و تصمیم در خصوص جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

استاندار تهران در خصوص امکان دوباره دورکاری در تهران توضیح داد: در حال حاضر برای کارمندان استان تهران دورکاری مطرح نیست و تنها دستگاه‌هایی که امکان دورکاری دارند یا افراد در معرض خطر می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

وی در خصوص لغو طرح ترافیک در تهران گفت: با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا طرح ترافیک را نمی‌توان لغو کرد و اگرچه سلامت جامعه برای ما اولویت اول و دوم و سوم است لکن باید در خصوص مسائل تمام جوانب را در نظر گرفت.

محسنی بندپی در پایان با اشاره به آمار بستریان کوویدـ۱۹ در بیمارستان‌های تهران افزود: بنابر آخرین آمار ما ۴۵۰۰ بستری کرونایی در استان تهران داریم و متاسفانه روند مراجعان و بستری‌شده‌ها در بیمارستان‌های استان افزایشی است. لکن با همکاری مردم می‌توان این شرایط را کنترل کرد.

کد خبر 553210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha