جمعی ‌از پرستاران و کادر درمان بیمارستان روحانی بابل روز گذشته (دوشنبه ۷مهر) با تجمع در محوطه بیمارستان به‌ پرداخت نشدن مطالبات خود اعتراض کردند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم بلافاصله با حضور در بیمارستان وعده رفع مشکلات داد.

تجمع

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل نوشت: پرستاران با توجه به پذیرش کار سنگین و طاقت‌فرسا در درمان مبتلایان کووید ۱۹ بدون این‌که لطمه‌ای به درمان بیماران بستری وارد شود با اعتراض به میزان دریافتی اضافه حقوق و کارانه خود، از مسئولان خواستند همانطور که اینان برای رفع آلام بیماران تلاش می‌کنند، مسئولان امر برای تامین حق و حقوق آنان اهتمام بیشتری داشته باشند.

سیدفرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در این زمینه اظهار کرد: بعد از اینکه مطلع شدم تعدادی از کادر درمان بیمارستان روحانی بابل به میزان کم پرداختی کارانه فرودین ۹۹ اعتراض داشتند همراه با معاونین درمان، توسعه مدیریت و منابع و ریاست بیمارستان روحانی از نزدیک با همکاران صحبت کردم. مقرر شد پیگیری‌های لازم با وزارت بهداشت انجام و ترجیحا کسری کارانه جبران شود. در حالی که سراسر ایران از جمله استان مازندران و شهرستان بابل درگیر مقابله با کووید-۱۹ است، احقاق حقوق تمامی پرسنل و زحمتکشان کادر بهداشت و درمان، از اهداف والای دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده و این دانشگاه در راه تحقق این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. این حق قانونی پرستاران عزیز است که با توجه به شیفت‌های فشرده و اضافه‌کاری‌هایی که دارند کارانه کافی دریافت کنند.

کد خبر 553167
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha