محمد غرضی گفت‌: مدیریت هشت ساله روسای دولت در جمهوری اسلامی، برای کشور و برای مردم دستاورد و حتی برای خودشان آورده‌ چندانی نداشت تا معلوم شود ساختار دولت‌داری در ایران ساختاری معیوب و مملو از اشکال و اشتباه است.

محمد غرضی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد آنلاین، حسن روحانی این روزها چه رویایی را در سر می‌پروراند؟‌ آیا روحانی هم مثل سه رئیس‌جمهوری پیشین در دوران بازنشستگی باید حرف و حدیث و حاشیه‌های آن چنانی را به جان بخرد؟

محمد غرضی، فعال سیاسی در این‌باره اظهار کرد: حسن روحانی هم مثل بقیه روسای دولت‌هایی که پاستور را ترک کردند،‌ مجبور به ترک مسئولیت خواهد شد و احتمالا مثل بقیه آنها به یک گرفتاری خاصی بر خواهد خورد.

این چهره سیاسی که در دولت‌های جنگ و سازندگی حضور داشته است، در ادامه سخنانش گفت: دولت‌ها همچنین در ایام پایانی دوره، به محض اینکه با مشکل یا بحرانی روبرو می‌شدند،‌ به دیدار رهبری رفته و از ایشان تقاضای کمک می‌کردند. مقام معظم رهبری هم معمولا طرف‌های مقابل را دعوت به همراهی با دولت‌مردان می‌کردند.

وی افزود: از مشروطه تا به امروز معمولا دولت‌ها نمی‌توانستند کشور را اداره کنند و تنها راه خود را پناه بردن به قدرت سیاسی می‌دیدند. قدرت سیاسی هم برای دوری از حاشیه‌ها و هزینه‌سازی‌های احتمالی معمولا دولت‌ها را سر جای خود نگه می‌داشتند. به عنوان مثال با وجود اشتباه‌های فراوان دولت هویدا، محمدرضا پهلوی او را عزل نکرد.

او تصریح کرد: مدیریت هشت ساله روسای دولت در جمهوری اسلامی، برای کشور و برای مردم دستاورد و حتی برای خودشان آورده‌ چندانی نداشت تا معلوم شود ساختار دولت‌داری در ایران ساختاری معیوب و مملو از اشکال و اشتباه است.

کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری تاکید کرد: مشخصا آقای روحانی هم برای پیروزی در انتخابات از اعتبار چهره‌هایی چون مرحوم هاشمی رفسنجانی، سیدمحمد خاتمی، سیدحسن خمینی و آقای ناطق نوری استفاده کرد و توانست رای‌های لازم را برای رئیس‌جمهور شدن به دست بیاورد.

کد خبر 552993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha