مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان خودرو خبر داد و گفت: دستگیرشدگان به ۱۷۰ فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی آن اعتراف کردند.

دستگيري بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار مهدی حاجیان تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی آن در البرز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و انجام تحقیقات گسترده شبانه‌روزی سرانجام ۳ سارق حرفه‌ای سابقه‌دار را در استان البرز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی موفق به دستگیری آنان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال سارقان دستگیر شده به پلیس آگاهی قزوین، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی و تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره لوازم داخل خودرو با همکاری ۲ مالخر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار حاجیان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ مالخر و کشف تعدادی از اموال مسروقه، سهل‌انگاری و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت را علت عمده وقوع بیشتر این سرقت‌ها اعلام و از شهروندان خواست تا با مجهز کردن خودروهای خود به تجهیزات حفاظتی و امنیتی از وقوع سرقت آن پیشگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: متاسفانه برخی از شهروندان با وجود داشتن پارکینگ در ساختمان محل سکونت خود، با پارک خودرو در کوچه و یا خیابان بدون استفاده از قفل فرمان، پدال و سایر تجهیزات ایمنی زمینه را برای ارتکاب جرم توسط سارقان مهیا می‌کنند.

کد خبر 552973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha