بورس تهران امروز دوشنبه ۷ مهرماه را با افتی بسیار سنگین آغاز کرد و در بیست دقیقه اول حدود ۳۰ هزار واحد نزول کرد و در پایان شاخص کل با کاهش ۵۴ هزار و ۹۵۵ واحد بر عقربه یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۴ هزار و ۹۵۵ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۳۸۴ واحد منفی به رقم ۴۰۲ هزار و ۲۶۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲۳۷ هزار و ۶۸۰ معامله به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد کاوه جنوب کیش و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۸۸ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۵۶۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۲۸ هزار و ۸۰۴ معامله انجام داده‌اند که ۲۵ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، بانک دی، سنگ آهن گهر زمین و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشت.

کد خبر 552937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha