دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

حکم قصاص پرونده خبرساز قتل دو نوجوان گنبدی هفتم مهر در زندان گنبدکاووس در استان گلستان اجرا شد.

قتل 2 نوجوان گنبدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دو نوجوان ۱۵ و ۱۶ ساله گنبدی ششم مرداد سال ۱۳۹۶ پس از خروج از خانه مفقود شدند و شش روز بعد، جنازه آنها اطراف روستای حاجی ‌قوشان شهرستان گنبدکاووس پیدا شد. پس از کشف جسدها، قاتل همراه دو تن از همدستانش شناسایی و دستگیر شد و به اقدام خود اعتراف کرد.

قاتل که زمان قتل ۲۱ ساله بود، انتقام را انگیزه قتل عنوان کرده و گفته بود: با عدنان یکی از دو نوجوان مقتول بر سر موضوعی مجادله داشتیم که برای حل این مسئله ششم مرداد ۹۶ (روز مفقود شدن این دو نوجوان) بیرون از شهر قرار گذاشتیم اما پس از آنکه به توافق نرسیدیم با چاقو او را کشتم و از ترس فاش شدن موضوع، دوست عدنان را هم که شاهد ماجرا بود به قتل رساندم.

قاتل و همدستان او پیکر دو نوجوان را در بیابان‌های اطراف روستای حاجی قوشان استان گلستان دفن کردند اما بارندگی‌های روزهای بعد بخشی از اجساد را آشکار و یکی از چوپانان منطقه آن را گزارش کرد. حکم قصاص قاتل بعد از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز دوشنبه هفتم مهر در زندان گنبدکاووس اجرا شد. دو همدست قاتل هر کدام به جرم معاونت در قتل به ۱۵ سال و به جرم آدم‌ربایی به ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

کد خبر 552934
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha