بازار سهام امروز دوشنبه ۷ مهرماه را با ریزشی سنگین آغاز کرد و در بیست دقیقه اول حدود ۳۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه مسیر شاخص کل با کاهش ۳۷ هزار و ۸۱۲ واحد بر روی رقم یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۲ شاخص کل با ۳۷ هزار و ۸۱۲ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۴۱۰ واحد منفی به رقم ۴۰۴ هزار و ۲۴۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۱۲۳ هزار و ۲۸۰ معامله به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد کاوه جنوب کیش، پالایش نفت بندرعباس و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۷۵ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۶۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۷۶ هزار و ۸۱۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، بانک دی، سنگ آهن گهر زمین و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشت.

کد خبر 552835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    87 1
    وقتی همه چیز صحنه سازی وغیرواقعی است وسیاسی انتظاری بز این داشتن غیرمعقوله مگر انتفاق خاصی افتاده مثلا صنعت یا پیشه ای سود اور شده که باید سهامش افزایش یابد آنچه که درصداو سیما چهل سال دیدیمو شنیدموخواهیم دید تعطیلی وبیکارشدن صنایع وکارگران میباشد و اگرهم جای بصورت صوری بازمیشود بعدازمدتی دوباره بسته میشود . مگر انتظار دارید اینهمه بی سروسامانی درتولید واردات و پخش هست (وهیچ نظارتی هم نیست که البته مسئولین نظام بعلت مشغولیت چپاول وتقسیم انوال بیت المال دیگر وقتی برای این کارها ندارند که باید بهشون حق بدهیم ) .
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    99 0
    خدا لعنتتون کنه برای وضعی که برای ما درست کردین.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    97 0
    وقتی که رئیس جمهور یک کشور اسلامی که باید نماد راستگویی و درستکرداری باشد . مردم را به حضور در بورس ترغیب می کند وبارها در رسانه ملی تکرار می کند . طبیعی است که مردم تحت تحریم که در خط مقدم جنگ اقتصادی قراردارند اندک انودخته های خود را وارد بورس می کنند اما چیزی که از رفتار دولتمردان ناجوانمرد می بینند شمشیر زهر آگینی است که از پشت و با نیرنگ و دروغ بر آنها وارد می شود. تنها چیزی که در این هشت ساله منحوس عاید مردم شد تورم غیر قابل باور و تحریم و کمبود و دروغ و نیرنگ و دلال بازی در تمام زمینه ها از دارو وخودرو و غلات و میوه و مرغ و تخم مرغ و مسکن و دلار وسکه و بورس بود که زهرش به کام ملت ایران نشست و طرف دیگر دولتمردانی که فقط بی کفایتی و بی برنامه گی و ضعف در مدیریت واقعی بودند . چون قادر نبودند در مقابل دشمن خارجی تحرک داشته باشند . تمام بدبختیها را با نیرنگ و فریب و دروغ مکرر سر مردم جنگ زده ایران خراب کردند. هشتاد میلیون ایرانی بدبخت توسط دولت بی تدبیر و امید کش به اسارت گرفته شده اند . تف