دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور حکم جلب سیدمیثم موسوی اجاق، عضو شورای شهر کرمانشاه به دلیل توجه نکردن به احضاریه دادستانی خبر داد.

حکم جلب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهرام کرمی اعلام کرد: پس از ماجرای درگیری لفظی پیش آمده بین خانواده شهید یزدانفر و آقای موسوی اجاق و رد و بدل شدن برخی الفاظ و توهین‌ها، به درخواست خانواده‌های شهدا و از نظر جنبه عمومی ماجرا، برای این عضو شورا احضاریه حضور در دادگاه صادر شد.

وی افزود: هر چند همسر شهید یزدانفر نسبت به این عضو رضایت داده بود اما رفتار ایشان اعتراض خانواده‌های معظم شهدا را در پی داشت. از این رو، ما وی را احضار کردیم تا از کم و کیف و جزئیات ماجرا مطلع و البته تذکر جدی هم به ایشان بدهیم که متاسفانه تا این لحظه در سترس ما نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف احضار ایشان کمک و تذکر بوده ادامه داد: بعد از اینکه این عضو شورای شهر کرمانشاه به دادستانی مراجعه نکرد، برایش حکم جلب صادر شد. احضار هم به دلیل حفظ و حراست از شأن و جایگاه شهدا و خانواده‌های آنان است.

کرمی با بیان اینکه هدف دستگاه قضا کمک به این فرد است، افزود: نیت اصلی ما کمک به این عضو شورای شهر است، چرا که شاکی اصلی هم رضایت داده است. لذا انتظار می‌رود او خود را به دادستانی معرفی کند. در غیر این صورت هر جا که دیده شود بنا بر حکم قضایی بازداشت خواهد شد.

کد خبر 552805

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha