یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با ستاد فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تولید واگن ملی مشارکت می‌کند.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: درجلسه‌ای که با دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضائی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گزارشی از عملکرد شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در عرصه مهندسی معکوس و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات سیستم‌های حمل‌ونقل ریلی درون شهری ارائه کردیم که با استقبال روبه‌رو شد. در این جلسه که با حضور مدیران وزارت صنایع، کارگروه تولید واگن ملی و مدیران مجموعه معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری برگزار شد، عملکرد شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وحید مبین‌مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت‌های این شرکت در بومی‌سازی قطعات و تجهیزات سیستم‌های حمل‌ونقل ریلی درون شهری از قطار شهری مشهد دعوت شد تا در پروژه تولید واگن ملی مشارکت داشته باشد. براین اساس و طبق توافق با این ستاد برای مدیریت ساخت برخی از سیستم‌های مترویی، مشارکت در مدیریت استانداردسازی قطعات و تجهیزات ریلی به شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد سپرده شد. همچنین این شرکت در ایجاد بانک اطلاعاتی قطعات و تجهیزات مورد نیاز آن مشارکت خواهد داشت.

کد خبر 552666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha