یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با ستاد فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تولید واگن ملی مشارکت می‌کند.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: درجلسه‌ای که با دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضائی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گزارشی از عملکرد شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در عرصه مهندسی معکوس و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات سیستم‌های حمل‌ونقل ریلی درون شهری ارائه کردیم که با استقبال روبه‌رو شد. در این جلسه که با حضور مدیران وزارت صنایع، کارگروه تولید واگن ملی و مدیران مجموعه معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری برگزار شد، عملکرد شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وحید مبین‌مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت‌های این شرکت در بومی‌سازی قطعات و تجهیزات سیستم‌های حمل‌ونقل ریلی درون شهری از قطار شهری مشهد دعوت شد تا در پروژه تولید واگن ملی مشارکت داشته باشد. براین اساس و طبق توافق با این ستاد برای مدیریت ساخت برخی از سیستم‌های مترویی، مشارکت در مدیریت استانداردسازی قطعات و تجهیزات ریلی به شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد سپرده شد. همچنین این شرکت در ایجاد بانک اطلاعاتی قطعات و تجهیزات مورد نیاز آن مشارکت خواهد داشت.

کد خبر 552666

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha