یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

کمیته انطباق فرمانداری پلدختر پس از حاشیه‌های فراوان مصوبه شورای شهر را مبنی بر استیضاح شهردار تایید کرد و به این ترتیب صمد چراغی‌پور برکنار شد.

شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، کمیته انطباق فرمانداری پلدختر در استان ارستان تشکیل جلسه داد و با تایید تصمیم سه عضو شورای شهر مبنی بر عزل شهردار، چراغی‌پور پس از دو سال و ۹ ماه کنار گذاشته شد. از امروز یکشنبه ۶ مهر محمد شرفی نصیری تا انتخاب رسمی شهردار بعدی به عنوان سرپرست شهرداری پلدختر بر صندلی شهردار تکیه می‌زند. او از اولین روز آغاز به کار همین شورا هم چهار ماه سرپرست و در شورای سوم از ابتدای ۸۹ تا مهر ۹۲ مدت سه سال و شش ماه شهردار پلدختر بوده است.

چراغی‌پور از ابتدای دی‌ماه ۹۶ شهردار پلدختر بود. در دو هفته گذشته جلسه شورای شهر مبنی بر طرح سوال از شهردار پلدختر برگزار شد ولی سه عضو شورا از پاسخ‌ها قانع نشدند و طرح استیضاح شهردار را مطرح کردند. جلسه طرح استیضاح اول مهر برگزار شد و عجم پورنصیر، غلامرضا نصیری‌پور و افشار پیری با قانع نشدن از پاسخ‌های شهردار به ۳۱ سوال شده و مصوب کردند شهردار استیضاح شود ولی این مصوبه به دلیل اختلاف سر تعداد آرای مورد نیاز برای عزل شهردار، جهت اعلام نظر به کمیته انطباق فرمانداری پلدختر ارسال شده بود.

کد خبر 552619

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha