استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و حالا فشار هواداران این تیم برای تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده و وضعیت نقل و انتقالات باشگاه حداکثری خواهد بود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مهم ترین سوال در ذهن هواداران این تیم سرنوشت نیمکت آبی‌ها در فصل آینده است. خوشبینی‌هایی که در خصوص مجید نامجومطلق بعد از بازی برابر الاهلی به وجود آمده بود با شکست استقلال برابر پاختاکور از بین رفت. کیفیت فنی پایین استقلال و مهره چینی اشتباه نامجو باعث شد تا حالا در دسترس‌ترین گزینه مدیران استقلال جایگاه خود را از دست رفته ببیند.  با این حال در حالی که هفته گذشته صحبت از توافق نهایی با الکس نوری سرمربی آلمانی برای قبول هدایت استقلال بود اما این مربی گویا به لحاظ مالی با آبی ها به توافق نرسیده است و حضور او در استقلال منتفی شده است.

با منتفی شدن بازگشت استراماچونی و همین طور توافق با الکس نوری، استقلال چاره‌ای جز انتخاب سرمربی ایرانی ندارد اما در میان گزینه‌های داخلی هم دست ‌آبی‌ها آنچنان باز نیست.

امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، و جواد نکونام از گزینه های مطرح ایرانی بودند که یا قرارداد خود را تمدید کردند و یا به تیم جدید پیوستند تا از دسترس آبی‌ها دور شوند. تنها گزینه  موجود برای استقلال محمود فکری است که به نظر اگر مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن او مصمم باشند باشگاه نساجی با جدایی او مخالفت نخواهد کرد. فکری  در فصل گذشته با نساجی نتایج درخشانی گرفت و از زمان نشستن بر روی نیمکت این تیم، هیچ یک از رقبای لیگ برتری موفق به شکست نساجی نشدند. با توجه به سابقه  و نزدیکی مدیران باشگاه شمالی به استقلال احتمال حضور فکری روی نمکت استقلال در صورت پیشنهاد رسمی به او بالاست

با این همه باید دید تغییر و تحولات باشگاه استقلال در ادامه به کام سمت و سو خواهد رفت. اگر تغییرات مدیریتی در این باشگاه رخ دهد احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به روی نیمکت استقلال بالا خواهد بود اما اگر مدیریت احمد سعادتمند همچنان در این باشگاه تدام داشته باشد او چاره‌ای جز انتخاب سرمربی داخلی نخواهد داشت.  این در حالی  است که گفته می‌شود لیگ بیستم قرار است از نیمه آبان ماه آغاز شود و  استقلال زمان زیادی برای انتخاب سرمربی ندارد. با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حالا فشار هواداران این تیم برای تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده و وضعیت نقل و انتقالات باشگاه حداکثری خواهد بود. باید دید سعادتمند چه برنامه ای برای برون رفت استقلال از وضعیت فعلی دارد.

کد خبر 552547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha