سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی پاختاکور در مورد شاگردانش صحبت کرد.

نامجو مطلق

به گزارش همشهری آنلاین، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان  در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پاختاکور تیم خوبی است و به خوبی آن را آنالیز کرده ایم. از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده می کنیم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: هر سه روز بازی می کنیم و خوشبختانه با توجه به اینکه به دلیل عدم حضور الوحده در بازی اول تیم مان در شرایط بازی قرار نداشت ، رفته رفته وضعیت استقلال بهتر شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: از نیمه دوم بازی با الشرطه که تیم بسیار خوبی بود شرایط استقلال بهتر شد و با الاهلی هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم که امیدوارم تداوم یابد. فردا وارد مرحله بعدی می شویم و باید این بازی یک برنده داشته باشد.

نامجو مطلق خاطرنشان کرد: قطعا برنامه ریزی های لازم را برای این شرایط انجام می دهیم. دو سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی با پاختاکور برسند . با توجه به فشردگی بازی ها مقداری خستگی بین بازیکنان مان وجود دارد و باید در بحث ریکاوری با آنها کار کنیم و از لحاظ روحی و روانی آنها را بالا ببریم.

وی تصریح کرد: با نشان دادن فیلم و آنالیز باید تاکتیک ها را به بچه ها بگوییم و برای بازی فردا از این موضوع استفاده کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا بازی های کمتری که این تیم نسبت به پاختاکور انجام داده به سود استقلال است، توضیح داد: این موضوع را می توان از جنبه مثبت و منفی اش در نظر گرفت. جنبه مثبت این است که تعداد بازی کمتری انجام داده ایم و از لحاظ بدنی وضعیت بهتری داریم اما جنبه منفی اش هم این است که از شرایط بازی دور بودیم و به تازگی توانستیم در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

نامجو مطلق افزود: نکته مهم تر این است که فکر می کنم اگر الوحده در بازی ها حضور پیدا می کرد و مقابل این تیم به زمین می رفتیم حتی شانس این را داشتیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و در مرحله بعدی به تیم بهتری برخورد کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان خط حمله استقلال که سه بازیکن مهم این تیم هستند می توانند مقابل پاختاکور هم گلزنی کنند، پاسخ داد: سه بازیکن مهم نداریم بلکه ۲۵ بازیکن مهم داریم که همه آنها نفرات خوب و سطح اولی هستند. کار گروهی و تیمی انجام می دهیم و تمام بازیکنان در موفقیت های استقلال نقش دارند.

سرمربی استقلال  افزود: هرچند گل های استقلال از سوی برخی بازیکنان زده می شود اما تمام نفرات ما جزو بهترین ها و تاثیرگذارترین ها هستند و فکر می کنم همه آنها در نیم نقش مهمی دارند.

نامجو مطلق تصریح کرد: به عنوان مثال قبل از به ثمر رساندن گل اول مان در دیدار با الاهلی دروازه بان من یک عکس العمل بسیار عالی انجام داد که این واکنش شرایطی ایجاد کرد تا در ادامه بتوانیم بازی را ببریم.

وی ادامه داد: تمام شاگردانم در موفقیت ها نقش دارند و وقتی موفقیتی حاصل می شود مربوط به تمام مجموعه استقلال است.

سرمربی استقلال درباره  اینکه آیا حاضر است بازیکنانش را به تیم های حاشیه خلیج فارس بفروشد، گفت: این بازیکنان با ما قرارداد دارند و در خدمت باشگاه استقلال هستند.  اگر هم اتفاقی بخواهد بیفتد بحث مدیریتی است که باشگاه درباره آن تصمیم می گیرد.در حاشیه این سوال سوال خبرنگار قطری با شیطنت نام خلیج فارس را در کنفرانس خبری  راجعل کرده بود  و با تذکر مدیر رسانه ای استقلال مجبور شد نام درست آن را بیان کند.

کد خبر 552114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha