مراسم تجلیل به پاس قدردانی از رزمندگان و ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه۶ با حضور رضا جلالی، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و دکتر تورج فرهادی، شهردار منطقه۶ برگزار شد.

شهردار منطقه 6

همشهری آنلاین - معصومه حق جو: در ابتدای این مراسم شهردار منطقه۶ بر هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن هر ساله هفته دفاع مقدس تاکید کرد و  گفت:« اگر در جامعه منافع شخصی بر منافع عمومی ارجح باشد، متاسفانه مفهوم ملت از بین می‌رود. ملت یعنی همه باهم برای هم باید برای کشور و حفظ داشته‌هایمان از یکدیگر پشتیبانی کنیم.»
فرهادی با بیان اینکه دوره هشت سال دفاع مقدس دوره مهمی برای کشور بود  و باید به این دوره افتخار کنیم، افزود: باید ازخودگذشتگی رزمندگان و شهیدان را در فرهنگ مردم جامعه جاری کنیم. اگر  ازخودگذشتگی داشته باشیم مردم در شرایط باکیفیت‌تر و بهتر زندگی خواهند کرد.
شهردار منطقه ۶ در ادامه سخنان خود به حفظ احترام مردم تاکید کرد و خواستار نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه شد.
در ادامه این مراسم، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران هم با اشاره به پروژه اجتماعی فرهنگی «تهران شهیدباران می‌شود» اشاره کرد و گفت: «این پروژه از هفته دفاع مقدس سال ۹۷ در حالی شروع شد که ما معلم‌محوری که سیاست شهردار در سال ۹۹ بود را طی سال ۹۷ اجرا کردیم. » 
رضا جلالی ادامه داد:« امروز توانستیم در منطقه ۶شهرداری، ۱۴ جلد کتاب را با همکاری ایثارگران و کارشناسان، و مسئول ایثارگران منتشر کنیم. ۲۴۳ جلد نیز امروز توسط دکتر پیروز حناچی در نمایشگاه چلچراغ شهیدان و شقایق‌ها افتتاح خواهد شد.»
شنبه ۵ مهر نیز رونمایی از پوستر فراخوان اسطوره وطن، سردار حاج قاسم سلیمانی را خواهیم داشت.
درپایان این مراسم از تعدادی از فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان تقدیر شد.
 

کد خبر 551952

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha