چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

۲ هزار و ۷۵۸ نفر در استان خراسان جنوبی برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند و از این تعداد یک هزار و ۲۵۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

مستاجر هست؛ خانه اجاره‌ای نیست

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی چهارشنبه ۲ مهر گفت: با توجه به رکود برخی کسب‌وکارها براثر شیوع ویروس کرونا برخی مستأجران با مشکل روبه‌رو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد. بر اساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران، کلانشهرها و سایر شهرها به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: ثبت‌نام اولیه این طرح از 4 تا 9 مرداد انجام و سپس از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد نسبت‌ به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت داده شد. از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند.

داعی بیان کرد: متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و اجاره‌نامه رسمی باشند و در مرحله اول وام ودیعه مسکن به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق‌بگیران تعلق می‌گیرد.

کد خبر 551636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha