کوچک محسنی گفت: از اول هم در مورد این موضوع بارها صحبت شده و هنوز هم خیلی از سپاهی‌ها مطالبی را در موضوعات مختلف بیان می‌کنند. امام وقتی موضوعی را خاتمه دادند دیگر تمام شد.

منصور کوچک محسنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نشریه «پیغام فتح» ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع قدس نوشت: اگر فایل صوتی مربوط به مباحث پادگان ولیعصر را قبلا گوش داده باشید و یا مطلبی در مورد آن خوانده باشید نام منصور کوچک محسنی را شنیده اید. همان فایل صوتی که این روزها بی بی سی مدعی است برای اولین بار منتشر می کند.

با منصور کوچک محسنی که در آن جلسه علاوه بر شهید حسن بهمنی نکات اعتراضی خود را بیان می کند تلفنی صحبت کردیم و نظرش را در مورد مباحث مطرح شده بی بی سی پرسیدیم.

کوچک محسنی که این سال‌ها خیلی تمایل به گفت و گو ندارد، می گوید: این موضوع چند سال پیش است و مسایلی که آن زمان وجود داشت با نامه حضرت امام(ره) که توسط اقای محلاتی قرائت شد تمام شد.

وی افزود: واقعا نمی دانم چرا حالا دوباره مطرح شده. در مورد مسایل داخلی موضوعاتی بود که امام ختم کردند و همه هم پذیرفتند.

کوچک محسنی افزود: بچه ها هم رفتند دوباره جبهه و بعضا شهید هم شدند. مسئله حادی نبود. الان دوباره چرا این داستان ها راه افتاده نمی دانم.

وی با بیان اینکه مطرح کردن این موضوع در هفته دفاع مقدس فقط موضوع مهم دفاع مقدس را لوث می کند، بیان کرد: آن بحث ها دیگر تمام شده و اینکه خوب بوده یا نه دیگر موضوعیتی ندارد.

کوچک محسنی گفت: از اول هم در مورد این موضوع بارها صحبت شده و هنوز هم خیلی از سپاهی ها مطالبی را در موضوعات مختلف بیان می کنند. امام وقتی موضوعی را خاتمه دادند دیگر تمام شد.

کد خبر 551627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha