چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
۰ نفر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بر اساس نتایج اعلام‌شده از کنکور سراسری سال ۹۹، دو نفر از داوطلبان این آزمون در استان رتبه تک‌رقمی به دست آوردند.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمحمد سیدی چهارشنبه ۲ مهر اظهار کرد: یک رتبه تک‌رقمی کنکور امسال در استان مربوط به داوطلب رشته هنر از شهرستان شیروان و دیگری مربوط به رشته علوم تجربی از شهرستان بجنورد است. سارا شایان‌پور از شیروان داوطلب رشته هنر رتبه ۳ کنکور سراسری را در منطقه ۳ از آن خود کرده و محسن وحیدی از بجنورد رتبه ۹ آزمون سراسری رشته علوم تجربی را در منطقه ۲ به دست آورده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس نتایجی که تاکنون به دست رسیده در کنکور سراسری امسال، ۲۰ نفر از داوطلبان این استان موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰ شده‌اند. داوطلبان کنکور در استان ۲۰۱ رتبه زیر هزار به دست آورده‌اند که بیشترین آن مربوط به رشته علوم انسانی است.

وی تصریح کرد: از میان کنکوری‌های استان، ۴۹ نفر در رشته علوم تجربی، ۷۳ نفر در رشته علوم انسانی، ۳۱ نفر در رشته ریاضی، ۲۷ نفر در رشته زبان و ۲۱ نفر در رشته هنر رتبه زیر هزار به دست آورده‌اند. امسال ۱۷ هزار و ۱۰۰ نفر داوطلب استان در کنکور سراسری با هم رقابت کردند.

پارسال ۳۴ رتبه زیر ۱۰۰ و ۱۹۴ رتبه زیر هزار توسط کنکوری‌های استان کسب شد. در آزمون سال گذشته، ۲ نفر از کنکوری‌های خراسان شمالی در رشته‌های علوم انسانی، زبان و علوم ریاضی ۳ رتبه تک‌رقمی به دست آوردند که همگی از شیروان بودند.

کد خبر 551621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha