رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با رد شایعه ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در این شهرستان گفت: هیچ دانش‌آموزی در شهرستان گنبدکاووس به کرونا مبتلا نشده است.

کرونا - مدرسه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، کمال‌الدین نظرنژاد در گنبدکاووس با اشاره به بازگشایی مدارس این شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های ابلاغی در موعد مقرر، اظهار کرد: از همان روز نخست تیم‌های متعدد بازرسی اداره آموزش و پرورش در مدارس مختلف دولتی و غیردولتی حضور یافته و به صورت جدی و بدون اغماض بر اجرای پروتکل‌ها نظارت می‌کنند. در سه هفته گذشته از شروع کلاس‌های مدارس بالغ بر ۸۰ درصد دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند، این عزیزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در کلاس‌ها حضور یافته و از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان با تاکید بر اینکه معلمان مدارس مکلف شده‌اند نسبت به جبران کاستی‌های سال گذشته تحصیلی به دلیل کرونا نیز اهتمام بورزند، ادامه داد: از تمامی معلمان و مدیران مدارس شهرستان گنبدکاووس که در روزهای گذشته با تمام وجود و فداکاری بی‌نظیری مشغول به انجام رسالت‌های خود بودند صمیمانه سپاسگزارم. مدیران و معلمان ما در مدارس به طور کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، از اولیای محترم می‌خواهم که به شایعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی حرف‌های بی‌پایه و اساس توجهی نکرده و نسبت به سلامت فرزندان خود اطمینان داشته باشند. تا به امروز هیچ دانش‌آموز گنبدی به بیماری کرونا مبتلا نشده است، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا از فرزندان این جامعه که آینده‌سازان کشور هستند در بهترین شرایط بهداشتی و ایمنی مراقبت کنیم.

نظرنژاد گفت: امسال ۸۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در این شهرستان به شیوه‌های حضوری و مجازی تحصیل می‌کنند و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان نیز در کنار بازرسان آموزش و پرورش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کامل دارند.

کد خبر 551600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha