بازار سهام امروز چهارشنبه ۲ مهرماه را همراه با رشد آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۳۹ هزار و ۴۹۴ واحدی وارد کانال ۱.۶ میلیون واحد شد و بر سکوی یک میلیون و ۶۲۰ هزار واحد نشست.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۹ شاخص کل با ۳۹ هزار و ۴۹۴ واحد رشد رقم یک میلیون و ۶۲۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۹۶۹ واحد مثبت به رقم ۴۱۴ هزار و ۸۴۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۱۹ هزار و ۵۷۳ معامله به ارزش ۸۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۱۲ واحد رشد رقم ۱۸ هزار و ۲۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۸۲ هزار و ۳۶۴ معامله انجام داده‌اند که ۱۵ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، بانک دی، بیمه پاسارگاد و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 551590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha