بورس تهران امروز سه‌شنبه یکم مهرماه را با افت آغاز کرد و شاخص کل با کاهش ۲۲ هزار و ۷۱۶ واحدی رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد را به ثبت رساند.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۲۲ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۷۱۶ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۰۳۰ واحد منفی به رقم ۴۱۲ هزار و ۸۷۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۵۶ هزار و ۹۸۴ معامله به ارزش ۸۱ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۱ واحد افت رقم ۱۷ هزار و ۶۴۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۹۰ هزار و ۳۲۵ معامله انجام داده‌اند که ۲۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و سهامی ذوب آهن اصفهان  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بانک دی و شرکت آهن و فولاد ارفع نیز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی فرابورس داشتند.

کد خبر 551311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha