مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راهیابی دو اثر سعید عرب‌زاده به نمایشگاه سالانه بخش طبیعت سومین جشنواره بین‌المللی عکس زیست‌محیطی روسیه خبر داد.

عکس زیست‌محیطی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین زندویان دوشنبه ۳۱ شهریور گفت: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۵ سپتامبر به‌صورت آنلاین در مسکو برپاست. جشنواره بین‌المللی عکس زیست‌محیطی روسیه زیر نظر اتحادیه عکاسان حیات وحش و اتحادیه هنری روسیه در بخش‌های مختلف محیط ‌زیست برگزار می‌شود.

عرب‌زاده، عکاس بوشهری هم در این باره گفت: امکان ارائه چهار عکس در هر بخش جشنواره برای عکاسان وجود داشت که من با ۱۰ عکس شرکت کردم و ۲ فریم از این عکس‌ها برگزیده شد. این آثار عکس‌هایی از کویر خارا در استان اصفهان است و تأکید بر فرم‌گرایی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این عکس‌ها هنگام طلوع خورشید در کویر گرفته و تلالو نور طلایی روی ماسه‌ها سبب این جذابیت شده است.

عرب‌زاده سال ۸۶ موفق شد جایزه عکاس سال فوکوس را به خود اختصاص دهد، این جایزه در پایان هر سال میلادی به شرکت‌کننده‌ای تعلق می‌گیرد که بیشترین پذیرش و جایزه را در جشنواره‌های بین‌المللی کسب کرده باشد. وی عکاس ممتاز فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی است و بیش از ۶۵ مقام بین‌المللی در کارنامه دارد. مدال نقره و برنز از انجمن عکاسان نیویورک ‌در شانزدهمین جشنواره عکس ‌PSSNY‌ امریکا، حضور در جشنواره‌های عکاسی مدرن ایتالیا، هنر کراواسی و ایسیک-کول قرقیزستان بخشی از این افتخارهاست.

کد خبر 551074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha