مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

در تمام محصولات آرایشی جنبه بهداشتی آن محصول بسیار قابل اهمیت است. بسته به جایی که از آنها استفاده می‌شود اهمیت بهداشتی بودن آنها متفاوت است. در اینجا به چند محصول مهم که باید در بهداشت و سلامت محصول اطمینان پیدا کرد، اشاره خواهیم کرد.

image-20200921132407-1.jpeg

کرم پودر یکی از جذاب ترین محصولات آرایشی است که جهت پوشش دادن و کاور کردن پوست صورت می توان از آن استفاده نمود. کرم پودر بر اساس ساختار و فرمولی که دارد به راحتی نواقص پوست را در آرایش پوشانده و موجب زیباترش شدن و صاف نشان دادن پوست شما می شود. کرم پودرها هم دارای انواع شیمیایی هستند و هم چند سالی است که به صورت ارگانیک و طبیعی نیز در بازار به فروش می رسند. به این معنی که مواد تشکیل دهنده آن ها کاملاً ارگانیک و سالم بوده و برای منافذ باز پوست هیچ گونه خطری ایجاد نمی‌کند و از لحاظ بهداشتی بسیار مناسب‌تر هستند. کرم پودرهای ارگانیک از مواد طبیعی و روغن های گیاهی تهیه می‌شوند و موجب تشدید جوش ها و اسکار صورت نخواهند شد.

برای خرید کرم پودر بهتر است قبل از خرید از تستر آن استفاده کنید. تا از سازگاری محصول با پوست خود و عدم ایجاد حساسیت پوستی مطمئن شوید. برای رعایت نکات بهداشتی هنگام خرید کرم پودر حتماً از پلمپ بودن درب جعبه و ظرف کرم پودر اطمینان حاصل کنید زیرا در صورت استفاده توسط شخص دیگر ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای پوست شما نیز ایجاد شود. هنگام خرید این محصول حتما مواد تشکیل دهنده کرم پودر را که بر روی بسته بندی و ظرف محصول درج شده است مطالعه کنید تا در صورت استفاده دارو یا کرم خاص درمانی برای شما تداخل دارویی و مشکلات پوستی ایجاد نکند. برخی از کرم پودر ها خاصیت درمانی دارند و برای افرادی که دارای منافذ باز پوستی هستند توسط دکتر تجویز می شوند که دارای رنگ بندی متناسب با انواع رنگ پوست است.

اگر قصد خرید کرم پودر را دارید با توجه به شیوع ویروس کرونا و امکان ابتلا از طریق سطوح توصیه ما این است که این محصول را به صورت اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی میس و مستر انواع کرم پودرهای اورجینال با تأییدیه وزارت بهداشت را به مشتریان خود عرضه می‌کند. تمامی محصولات این فروشگاه دارای پلمپ و بسته بندی آکبند بوده و شما می توانید از سلامت محصول اطمینان کامل داشته باشید. یکی از مزیت های خرید کرم پودر به صورت اینترنتی این است که شما می توانید نظرات سایر کاربران را در مورد آن محصول و میزان رضایت آن ها را نیز مطالعه کنید و در عین حال با سایر برندها و مشخصات آن ها مقایسه خوبی انجام دهید و در نتیجه کرمی مناسب و ایده آل را برای پوست خود انتخاب کنید.

خرید لاک ناخن

لاک ناخن محصولی است که همچون کرم پودر مستقیماً با پوست و ناخن افراد ارتباط دارد و در صورت عدم رعایت بهداشت در مورد خرید لاکم ناخن می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای فرد ایجاد کند. بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی انواع لاک ناخن را در ویترین محصولات خود دارند و البته بسیاری از این محصولات فاقد لیبل و هلوگرام است و به این معنی است که حداقل یکبار درب این لاک باز شده است. شاید اینگونه تصور کنید که لاک استفاده شده توسط شخص دیگر مشکلی برای ما ایجاد نمی کند. اما باید بدانید لاک به دلیل اینکه محصولی مایع است و حلالی شیمیایی است می تواند میکروب و ویروس را به ساختار ناخن وارد سازد و حتی از طریق برخورد با پوست دست به راحتی به جریان خود وارد شود و زمینه ساز مشکلات پوستی گردد.

پس اولین نکته هنگام خرید لاک ناخن دقت در مورد بسته بندی و پلمپ بودن درب بطری و ظرف لاک است. لاک ناخن نیز مانند هر محصول دیگری انواع مختلفی دارد که هر کدام از این محصولات به اشکال و در ظرف های مختلفی به فروش می رسند. اما نکته قابل توجه این است که مانند خرید سایر محصولات آرایشی بهداشتی، هنگام خرید لاک ناخن حتماً باید به تاریخ تولید و انقضاء آن نیز توجه کنید. به علاوه حتماً باید این محصول دارای تأییدیه های وزارت بهداشت باشد تا بتوانید آن را با خیال راحت استفاده کنید.

خرید اینترنتی لاک ناخن

خرید لاک ناخن نیز مانند کرم پودر از طریق فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است . شما به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی میس و مستر انواع لاک ناخن را مشاهده کرده و براساس رنگبندی و کاربردی که دارند خرید خود را انجام دهیدو نکته قابل توجه در این خرید است که محصولات در این سایت اعم از لاک و سایر محصولات آرایشی دیگر به صورت پلمپ و آکبند به دست مشتری خواهند رسید. دقت داشته باشید اگر برچسب روی درب و ظرف لاک دارای خراشیدگی و جای پارگی بود جداً از استفاده از آن خودداری کنید. لاک‌های اورجینال معمولاً دارای بسته بندی و هلوگرام های مشخص هستند که شما به کمک آن ها می توانید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. خرید لاک ناخن به صورت فله ای که جلوی درب بیشتر مغازه های لوازم آرایشی بهداشتی میبینیم کاری غلط و مخالف سلامتی بدن است. لاک ناخن محصولی است که فاقد تستر می باشد مگر در موارد خاص.

خرید رنگ مو

رنگ مو محصولی جذاب و بسیار پرکاربرد برای خانم ها و البته آقایان است که معتبر بودن برند و سلامت و بهداشت آن بسیار قابل اهمیت است. این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است که در اشکال مختلف و رنگبندی های متنوع به فروش می رسند. البته رنگ مو جزء محصولاتی است که باید به صورت مرکب با چند محصول دیگر خریداری و استفاده شود. با خرید رنگ مو به تنهایی نمی توانید از آن استفاده کنید بلکه باید محصولاتی مکمل همچون اکسیدان، واریاسیون، پودر دکلره در صورت لزوم و قرص های ویتامینه مو خریداری کنید. البته علاوه بر این موارد شما می‌توانید هنگام خرید رنگ مو، روغن های گیاهی و ویتامینه مخصوص مو را تهیه کنید تا از آسیب احتمالی مو جلوگیری نمایید.

خرید آنلاین رنگ مو

رنگ مو دارای تستر نیست و شما می‌توانید بصورت حضوری و آنلاین این محصول را خریداری کنید. زیرا هر برند رنگ مو دارای یک کاتالوگ مخصوص است که نمونه رنگ ها با شماره آنها در این کاتالوگ درج شده است که به صورت فیزیکی و آنلاین می توانید این محصول را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی میس و مستر تمامی محصولات برندهای معتبر رنگ مو را در فروشگاه خود بصورت آنلاین در اختیار مشتری قرار داده و به آن کمک می‌کند تا در کنار گرفتن مشاوره هنگام خرید رنگ مو بهترین انتخاب را داشته باشند. یکی از مزایای خرید آنلاین این است که شما زمان کمتری برای خرید محصول مورد نظر را صرف می‌کنید و علاوه بر آن هیچ هزینه اضافی جهت ایاب و ذهاب برای خرید محصول بصورت حضوری پرداخت نمی‌کنید. همچنین با طیف وسیعی از برندهای معتبر محصول مورد نظر در فروشگاه اینترنتی روبرو هستید که به شما کمک می‌کند بهترین و مناسبترین محصول را خریداری کنید.

فروشگاه میس و مستر رنگبندی تمامی برندهای رنگ مو را در اختیار شما قرار می دهد تا متناسب با رنگ موئی خود و استفاده از نظرات سایر کاربران رنگ موی مناسب را انتخاب کنید. رنگ مو مانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی دارای تاریخ و تولید و انقضاء مشخصی است که حتماً هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید. توصیه ما به شما خرید رنگ موهای طبیعی و ارگانیک است تا موهای شما دچار آسیب کمتری شوند. رنگ‌های شیمیایی می توانند به مرور بر ساختار کوتیکول مو تأثیر منفی بگذارند و در نهایت منجر به ریزش مو خواهند شد.

کد خبر 551053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha