دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

شیخ دیاباته مهاجم تنومند استقلال این روزها با افت محسوسی مواجه شده است. بازیکنی که نه تنها در گلزنی ناموفق است بلکه کمتر در جریان بازی هم قراردارد.

شیخ دیاباته 3.jpg

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حالی دیشب برابر الشرطه عراق دو امتیاز مهم را از دست داد که انتظار بیشتری از خط حمله این تیم می‌رفت. با این حالا تنها گل استقلال در این مسابقه را ارسلان مطهری زد که از حوالی دقیقه ۶۰ راهی میدان شده بود. اگر چه مهدی قائدی دیشب تحرک خوبی داشت اما بازی ضعیف دیاباته باعث شد تا خط حمله استقلال زهر همیشگی را نداشته باشد.

دیاباته در چند بازی اخیر استقلال با افت محسوسی روبه رو شده است. از بازی برابر پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی تا فینال جام حذفی شیخ آن بازیکن همیشگی نبود. در آستانه لیگ قهرمانان آسیا هم که درگیری ذهنی او بابت مطالباتش و البته غیبت چند روزه اش در تمرینات استقلال و حضور در اردوی این تیم در قطر باعث شد تا افت کیفی او محسوس‌تر شود. برای شیخ که در آخرین نامه‌اش به باشگاه‌ حسابی چرتکه انداخته و آمار دقیق گل و پاس گل و حضور در ترکیب را محاسبه کرده باید یادآوری کرد که  آمار گل نزدن‌ها او به مرز ۳۰۰ دقیقه نزدیک‌ می‌شود.

کد خبر 550978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha