مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم در استان بوشهر گفت: این اداره از یک شرکت صنعتی که اقدام به تخلیه غیرقانونی زباله و پسماند در بستر رودخانه تنگمان کرده بود، شکایت کرد.

زباله بستر رودخانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدتقی محمدی یکشنبه ۳۰ شهریور به رسانه‌ها اعلام کرد: با گزارش تصویری یکی از دوستداران محیط‌زیست جم، استان بوشهر از تخلیه غیرمجاز پسماند در نزدیکی روستای تنگمان جمال‌آباد، تحقیقات و استعلام لازم انجام شد و شرکت صنعتی و راننده متخلف آن شناسایی شدند. محل دفن پسماند شرکت‌های صنعتی جم در سایت شهرداری مشخص‌شده است اما راننده متخلف این شرکت برای کوتاه کردن مسیر به این اقدام مخرب زیست‌محیطی مبادرت کرده است و موجب آلودگی آب، خاک و هوا شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان جم ادامه داد: شکواییه‌ای علیه راننده متخلف به دادستانی شهرستان ارائه و با دستور بازپرس، راننده برای پاسخگویی و تنظیم صورت‌جلسه احضار و خودرو حمل زباله به پارکینگ منتقل شد. اداره محیط‌زیست جم خسارت واردشده را ارزیابی و به دادگستری شهرستان جم اعلام می‌کند. این شرکت پیش‌ازاین نیز تخلف‌های متعددی درزمینهٔ تهدید محیط‌زیست داشته که در چند مورد پرونده قضایی تشکیل و در حال پیگیری است.

کد خبر 550802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha