الهلال برای بازی امشب برابر پدیده حتی ۱۳ بازیکن هم در اختیار نداشت تا مسئولان این تیم برای جلوگیری از اعلام نتیجه سه بر صفر به سود نماینده ایران فهرست خود را با دو بازیکن جدید تکمیل کنند.

الهلال عربستان

به گزارش همشهری آنلاین مبتلا شدن ۱۵ بازیکن الهلال و از دست دادن بازیکنان مهمی مانند گومیس و جووینکو باعث شد تا  مدیران این باشگاه عربستانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهند بازی این تیم برابر پدیده را به تعویق بیاندازد. اما ای اف سی این خواسته الهلال را قاطعانه رد کرد تا این تیم چاره ای به جز حضور برابر  نماینده ایران نداشته باشد.  اما الهلال که با وجود ۱۵ بازیکن کرونایی از داشتن یک تیم کامل هم محروم شده است برای اینکه در این بازی حاضر شود نیاز به حداقل ۱۳ بازیکن دارد. ۱۳ بازیکن شامل یک دروازه‌بان و البته ۱۲ بازیکن دیگر.

حالا الهلال دست به دامن بازیکن بازنشسته خود شده تا خود را به دوحه برساند و لیست این تیم را برای بازی برابر پدیده کامل کند. 

کادرفنی الهلال برای تکمیل ۱۳بازیکنش برای این بازی سریعا با محمد الشلهوب، کاپیتان سابقش که ماه گذشته خداحافظی کرد تماس گرفت تا خود را به قطر  برساند و در بازی با شهرخودرو تیم را کمک کند.

همچنین ولید الاحمد، بازیکن تیم دوم الهلال هم به همراه الشلهوب به قطر می آید تا به اردوی تیم اضافه شود و در این بازی شرکت کند.

کد خبر 550693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha