جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از توقف مزایده فروش کارخانه کنسرو تن ماهی بندرعباس خبر داد.

کارخانه تن ماهی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی قهرمانی در این زمینه گفت: با توجه به رسیدن گزارش‌های فراوان و درخواست‌های مردم و کارگران شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس برای جلوگیری از فروش کل سهام این شرکت در مزایده برای جلوگیری از هر گونه اخلال در روند تولید این شرکت معتبر با دستور قضایی روند فروش و مزایده این شرکت متوقف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان تصریح کرد: بررسی اسناد و مدارک مربوط به مزایده عمومی فروش کل سهام این شرکت طبق نظر کارشناسی اولیه، بیانگر نبود دقت و توجه لازم در تعیین ارزش واقعی این سرمایه بزرگ است. از آخرین نظر کارشناسی تاکنون افزایش جدی قیمت‌ها را شاهد بوده‌ایم و توجه نکردن به قیمت برند تجاری این شرکت حکایت از نبود دقت لازم در روند فروش دارد. با توجه افزایش قیمت‌ها و نبود امکان پیش‌بینی شرایط قیمتی در خصوص سرمایه‌های موجود شرکت از قبیل زمین، تجهیزات و املاک، این تصمیم قضایی گرفته شده است.

به گفته این مقام قضایی حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری به صورت بالفعل و حدود دو و نیم میلیون نفر از کل کارکنان کشور با پرداخت حق بازنشستگی به صورت بالقوه در شرکت کنسرو تن ماهی بندرعباس دارای نفع هستند و همچنین زندگی حدود ۱۸۰ خانوار بندرعباسی از این کارخانه تامین می‌شود که بیشتر آن‌ها زنان عزتمند و سرپرست خانوار هستند. به همین دلیل، باید منافع تمامی این افراد در روند فروش مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که با توجه به تجربه سایر واگذاری‌ها بیم تضییع حقوق وجود دارد.

کارخانه کنسرو تن ماهی بندرعباس با زیربنای ۹۷ هزار و ۶۶۶ مترمربع و ظرفیت تولید ۵۴ میلیون قوطی کنسرو در سال، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدکننده کنسرو ماهی و همچنین یکی از واحدهای فعال صادرکننده محصولات دریایی و کنسروسازی به خارج محسوب می‌شود.

کد خبر 550176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha