رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده‌های استان از جمله هراز را عادی و روان اعلام کرد و گفت: جاده‌های چالوس و هراز در صورت نیاز و بار سنگین ترافیک یکطرفه می‌شوند.

اعلام محدودیت ترافیکی در محور‌های گیلان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا قدمی بیان کرد: هم‌اکنون آمدوشد خودروها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان و در جاده کندوان در برخی نقاط مقطعی پرحجم و نیمه سنگین است. از ساعت ۶ صبح جمعه ۲۸ شهریور آمد و شد انواع وسایل سنگین شامل کامیون، کامیونت، تریلر به‌استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده هراز ممنوع شد و این ممنوعیت تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۹ شهریور ادامه دارد. رفت‌وآمد تریلر از ساعت ۸ صبح امروز از جاده سوادکوه ممنوع شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده‌های چالوس و هراز به ترتیب از ساعت‌های ۱۸ و ۱۹ امروز تا ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال و از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشا) یکطرفه می‌شود و این محدودیت ترافیکی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه نیز ادامه دارد. از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان دارند خواستاریم ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش‌شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 550169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha